Vi gjør det enkelt for deg å kjøpe markedsmateriell.

Kort fortalt handler filosofien vår om å gi deg best mulig løsning, raskest mulig.

“Vi bruker Sindland Jacobsen fordi de forstår oss. De gir oss gode forslag og løsninger, er gode på pris, og gjør at vi kan bruke mer tid på selve arbeidet vårt. ”

— Vegard Heldal, Markedsleder, Misjonssambandet

Best mulig løsning…

Forstå
For å gi deg best mulig løsning må vi først forstå hva du faktisk trenger. Og for å forstå hva du faktisk trenger må vi forstå behovet ditt, vi må kjenne til målgruppen din og vi må kjenne bedriften din. Derfor liker vi best å jobbe tett med kundene våre, over tid.

Ofte tror kundene at de trenger en ting, men så trenger de egentlig noe helt annet. Derfor spør vi mange spørsmål; om antall, budsjett, tidsfrister, hva de ønsker å oppnå, hva de har brukt tidligere osv. Det er ikke sjeldent at kundene våre sier "Aha! Det hadde jeg ikke tenkt på."

Løse
Når vi er sikre på at vi har forstått kundene må vi løse behovet best mulig. For å kunne løse behovet best mulig må vi ha god produktkunnskap og vi må tenke på kundens beste. Altfor mange har idag fokus på seg selv og sin egen produksjon. Vi tror at det fører til dårligere løsninger. Når vi har 100% fokus på deg, og "flytter inn" i dine behov, dine problemstillinger, ja da er alt som betyr noe at du får best mulig løsning, ikke hva vi prøver å få ut av lager. Det vi leverer blir altså en konsekvens av dine behov. Ikke motsatt. Det er det stor forskjell på.

Over tid har vi også opparbeidet oss solid produktkunnskap om en stor bredde av produkter: Profilprodukter, give-aways, klær med logo, messeutstyr, rollups, trykksaker, skilting, bildekor og mye annet. Dette gjør at vi kan levere komplett pakke til de fleste kunder. Det gjør også at det er enklere å jobbe tett med kundene.

… raskest mulig

Vi må gi deg best mulig løsning, raskest mulig. For å klare det liker vi f.eks. å ringe deg i stedet for å sende mail. Da får vi avklart behovet kjapt. En annen viktig faktor for å kunne svare deg raskt er god produktkunnskap; ingenting er bedre enn å kunne komme med gode forslag umiddelbart mens vi snakker. Vi liker også å ha færrest mulig innvolvert pr kunde. Dette gjør at vi får større eierskap til kundene, vi slipper at ting "faller mellom to stoler" og vi slipper ventetiden internt. Vi er også opptatt av at alle hos oss skal kunne gjøre det meste av prosessen selv, slik at vi raskt kan lage skisser, innhente priser og gjennomføre jobber.

Til sammen gir dette deg som kunde gode løsninger, raskt. Som igjen gjør jobben din enkel.

“Som varmepumpedistributør er vi stadig preget av raske beslutninger og endringer hos våre leverandører, som gjør at vi trenger en partner som er engasjert og leverer raskt. Vi benytter Sindland Jacobsen til alt fra trykksaker til messeprofilering, for oss selv og for våre kunder som befinner seg rundt om i hele Norge. I høysesong er Tobias nesten som en del av markedsavdelingen vår, og en god sparringspartner vi har tillit til. ”

— Lisa Fossdal, Markedssjef, Kinnan Norge